Compliment of klacht

Wij zetten ons samen met jou in voor een prettige woning en woonomgeving. Toch kan het zijn dat je niet helemaal tevreden bent over onze dienstverlening. Wat de reden ook is, we horen het graag van je. We zoeken dan samen naar een goede oplossing.

Je kunt een klacht indienen als je niet tevreden bent over:    

  • De manier waarop we een dienst of reparatie hebben uitgevoerd; 
  • De manier waarop je bent behandeld door iemand van Wonen Limburg of een bedrijf dat namens ons werkt; 
  • Een belofte die we niet zijn nagekomen. 

Wij nemen de klacht binnen twee weken in behandeling. Klik hier voor het indienen van een klacht. 

Klacht indienen

Wil je jouw klacht op een andere manier indienen?

Je kunt je klacht ook mailen naar postwonenlimburgnl of je kunt een brief sturen naar: Postbus 1254, 6040 KG Roermond. 

Soms komen we er samen niet uit

We doen ons uiterste best om een goede oplossing voor jouw klacht te bedenken. Komen we er samen toch niet uit? Dan kun je met je klacht terecht bij de Huurcommissie of de Regionale Geschillencommissie.